De camera wilt niet wat ik wil.

Ik had beloofd dat ik een video op 1 Januari zou online zetten.
Maar mijn camera wou niet helemaal mee werken.
Na 5 minuten praten viel die uit.
Was de batterij leeg.
Dus toen was het inmiddels 2 Januari.
Dus ook mijn 2e poging.
Ik dacht dus dat de al aan het filmen was dus na 15 minuten zitten te praten ging ik even kijken of alles goed was.
Bleek dus dat ik het knopje niet goed in het gedrukt.
Toen op de zelfde dag mijn 3e poging.
Heel het filmpje lang was ik onscherp.
Heel fijn een spiegelreflex.
Alleen met het filmen minder.
Ik ben van plan het vandaag een nog een keer te gaan proberen.
Dus hopelijk lukt het dan wel.
Anders zou het erg jammer zijn.
X

Geef een reactie

