Shoplog : Dm (Foto versie)

IMG_0157

Vandaag een shoplog , in foto versie.
Ik had op YouTube al een filmpje gezet met deze shoplog erin en nog wat andere dingen.
Maar dat was met mijn telefoon gefilmd niet echt goede kwaliteit.
Dus vandaag foto’s gemaakt met mijn nieuwe camera dus laten we starten.

Ik heb , zoals je misschien wel aan de titel heb gezien , bij de DM geshopt.
DM zit in CentrO , CentrO zit in Oberhausen.
Ik heb me best wel in gehouden.
Ik was in totaal 16,90 kwijt.

IMG_0163

Ik heb als eerste 2 pakjes reinigings doekejes gekocht.
Van het merk Balea.
Balea is het huismerk van de DM.
Deze doekjes zijn van Balea Young.
Young is ook weer een lijn van Balea.
En soft & Care is weer een lijn soort van Young.
Een heel moeielijk verhaal.
Deze doekjes waren 1,25 per pakje.
Dus 2 x 1,25 =2,50.

IMG_0166

Dan kocht ik 2 lipbalms van Balea Young.
In de geuren/smaken Sweet wonderland , Zucker schnute.
Sweet wonderland = Chocolade geur.
Zucker schnute = Zoete citroen geur.

IMG_0167

IMG_0168

Dan kocht een een lipstick van P2.
P2 is een soort vergelijkbaar merk als Essence.
P2 is ook lekker goedkoop.
Deze lipstick kosten : 1,95.

IMG_0170

Het is een hele mooie roze kleur.
Het is de kleur : 060 Fame!

IMG_0171

Dan kocht ik deze lipgloss , van het merk van Manhattan.
Ik kende het merk zelf niet.
Dus daarom wou ik het juist proberen.
Het is een lipgloss en als je die op je lippen doet en je gaat zwemmen beloofd die te blijven zitten.
Dat leek me wel leuk om te proberen.
Deze lipgloss is in nummer 46D.
En de lipgloss kostte 3,75.

IMG_0159

Ook kocht ik deze Balea Young BB cream achtig iets.
Ik ben er nog niet over uit of het nou een BB cream of een foundation is.
Deze cream kostte 2,95.
En is in de kleur naturel.

IMG_0158

Ik kocht dit middeltje van Essence.
Ik wist niet of ze dit in Nederland ook hadden dus ik nam het maar gewoon mee.
Dit middeltje zegt dat als je dit ‘savonds op je pukkeltjes doet dat het dan de volgende ochtend als je het eraf haald met water dat je pukkeltjes minder of bijna weg zijn.
Ik wou dat wel erg graag proberen want mijn huid is de laatste tijd erg onzuiver.
Dit middeltje van Essence kostte 1,75.

Dit was mijn shoplog in foto versie en mijn laatste artikel van 2012.
Dus ik zie jullie volgend jaar!

Geef een reactie

