Ik leef ook nog :)

Lieve mensen ,
Het is al weer even geleden dat ik iets heb gepost.
Ik had het druk met school en in de 1e week van de kerstvakntie had ik bijna nergens zin in.
In die paar weken is er niks bijzonders gebeurd.
Ik ging naar school en weer naar huis.
In de vakntie ging ik slapen en weer opstaan en dan de rest van de dag rustig aan doen.
In die tussentijd is het ook al kerst geweest!
De kerstdagen waren erg gezellig met mijn familie.
1e kerstdag waren we bij mijn tante,oom en mijn neven met mijn moeders kant van de familie.
En 2e kerstdag waren we bij mijn andere tante en oom met mijn vaders kant van de familie.
Het was erg gezellig die dagen.
Die donderdag na de 2e kerstdag ben ik iets heel leuks wezen doen.

Als je me via YouTube volgt weet je al wat het is.
Maar als je mij daar niet volgt ga ik het nu vertellen.
Ik heb een camera gekocht!
Eindelijk na 1 jaar heb ik hem/haar.
De Canon EOS 1100D!!
Wauw , wat was ik blij toen ik die doos in me handen kreeg.
Ik begon spontaan te lachen.
Wat een folderwijkje en goed sparen allemaal kunnen bereiken.

IMG_0200

Ik ben van plan deze vakantie er nog veel foto’s te gaan maken met mijn camera.
Ik ben er echt heel blij mee.
En ik heb gewoon nog 1 van mijn dromen behaald dit jaar.
Dan komen we gelijk bij het volgende.
Het is vandaag 31 December!
Of terwijl Oud & Nieuw!!
Vuurwerk , oliebollen , gezelligheid , (kinder) champagne etc.
Ik heb er erg veel zin in.
Dit jaar vier ik Oud & Nieuw met mijn oma , tante , oom , nicht , nichtje , mijn ouders , mijn broertje en natuurlijk ik zelf.
Ik heb er erg veel zin in we gaan vanavond eerst lekker courmetten met mijn oma , mijn ouders en mijn broertje en ik.
Na het eten komen dan mijn tante , oom , nicht en nichtje.
Ik hou zelf totaal niet van vuurwerk.
Maar om er naar te kijken vind ik wel erg leuk.
Ik wil dit jaar ook foto’s gaan maken met mijn nieuwe camera.
En die foto’s wil ik ook gaan plakken in een filmpje.
Morgen komt er dus hopelijk een nieuw filmpje online met mijn nieuwe camera gefilmd.
Waarschijnlijk als jullie dit nu helemaal hebben gelezen zitten jullie waarschijnlijk te gapen.
Wat een lang stuk.
Heel de tijd als ik denk ik ga er een einde van maken , dan komt er weer iets in me op en wil ik daar ook over schrijven.
Maar ik ga er nu wel echt een einde aan maken.
Ik wou eigenlijk alleen even zeggen dat ik nog leef en dat ik wil proberen weer te gaan bloggen.
Dus..
Ik wens jullie allemaal een fijne jaar wisseling!
En dat jullie morgen gewoon nog 2 handen etc. hebben.
Ik wens jullie allemaal een mooi en gelukkig 2013!!
XXX Elise

Geef een reactie

