??

Jullie denken nu misschien : ‘ Waarom post zij nou weer een artikel hier? ‘.
Ik ben weer terug gestapt.
Ik vond het toch wel leuker om hier te bloggen. Ook omdat ik hier meet pagina vieuws , volgers etc. Heb.
Dus ik had eigenlijk al 3 dagen geleden besloten om hier weer verder te gaan bloggen.
Dus vanaf nu ben ik hier weer te vinden.
Met hopelijk als het lukt iederen dag hier 1 of 2 artikelen.
Dus dat.
Dan wil ik zeggen als jullie ook mijn YouTube kanaal volgen dat hebben jullie gezien dat ik al een tijdje niet aanwezig ben geweest daar.
Dat komt omdat ik het erg druk had.
Nu is het iets minder omdat ik mijn rapport gisteren heb gehad.
Dus nu op weg naar rapport 2.
Ik sta op mijn 1ste rapport 3 onvoldoendes 😥
Heel jammer.
Het kwam allebei precies op het laatste moment dat het zo is geworden.
Ik sta nu voor gym , Duits en nask een onvoldoende.
Dus nu ga ik dat proberen op te halen voor het volgende rapport.
Dus vanaf nu kun je hier al mijn artikelen gewoon lezen.
Dus tot morgen!
XXX Elise

Geef een reactie

