Ik heb een herfst bui.

image

Zoals je al aan de titel ziet heb ik een herfst bui.
En dan denk je misschien wat is dat dan?

Ik heb de laatste week heel erg dat ik of heel snel druk ben of heel chagrijnig.
De ene keer heel moe en dan de andere keer weer klaar wakker.
Dit is heel irritant daarom heb ik een weekje rustiger aan gedaan.
Ik was ook niet echt in de moet om te bloggen.
NIET IN DE MOET OM TE BLOGGEN ?!
Bloggen vind ik heel leuk om te doen en het is een echte hobby.
Maar omdat ik de laatste week heel moe was als ik uit school kwam heb ik het bloggen een beetje achter gelaten.
Maar ik ga gewoon weer lekker verder met bloggen.
Het zou misschien niet altijd voorkomen dat ik iedere dag iets post.
Want ik heb het ook druk met school.
2 weken terug had ik toetsweek (c.p. week , proefwerkweek hoe je het maar wilt noemen.)
Tot nu toe heb ik maar 1 onvoldoende een 5.0 , heel jammer want voor dat vak ( Natuur & Scheikunde ) had ik echt super goed geleerd .
Ik moet nou nog 2 cijfers binnen krijgen.
Dus dat zijn hopelijk ook voldoendes.
Dus dit was een soort van update.
Morgen komt er geen of maar een heel klein artikeltje online.
Dat heeft ook een reden maar dat vertel ik dan wel in dat artikel.
XXX Elise

Geef een reactie

