Instaweek #4

image

Ik had afgelopen week herfstvakantie.
Het was erg leuk en gezellig.
Dat ik eigenlijk soms een beetje was vergeten om foto’s te maken.
Maar er zitten wel wat foto’s bij die ik vandaag aan jullie wou laten zien.

image

Ik draag al heel de week winged eyeliner

image

Toen ik was wezen shoppen in Den Haag , hadden we voor op de terugreis een cafeé mocha gehaald.

image

Ik ben verliefd op mijn uilen ketting.

image

Salade eten.

image

De sla was niet om te eten. Dus gooide ik maar een pizza in de oven.

image

image

image

M&M peanutbutter

image

Kruidnootjes.

image

De heerlijke banaan-kiwi smoothie.

image

Bij fifa 13 ( ja , dat speel ik ook ) had ik een eigen speler aangemaakt SLEIDERman.

image

Ik had gewonnen van PSV!

image

Zo wil ik volgend jaar met helloween.

image

Collage.

image

image

Cooking.

image

image

image

image

image

Mijn bestelling van de H&M.

image

image

M&M coconut

image

Rainbow nerds!

image

Enge films kijken bij Elisabeth gisteren.
Heb nog steeds een trauma.
Dit was het voor deze week.
XXX Elise

Geef een reactie

