Recept : Banaan-Kiwi Smoothie

image

Ik ben de laatste tijd helemaal in de smoothie stemming.
Ik probeer elke dag een smoothie te maken omdat hey gezond is.
Ik heb al veel soorten geprobeerd.
En het leek me leuk mijn top smoothies te delen met jullie.

Wat heb je nodig voor de Banaan-Kiwi Smoothie?

image

(Dit is voor 1 persoon).
* Een mixer.
* Melk.
* 1 Banaan.
* 2 Kiwis.
* Een mesje.

image

Snij het fruit in stukjes.
(Allebei zonder schil natuurlijk).

image

Giet de melk in de mixer.

image

Ongeveer zoveel.

image

image

Gooi het fruit erbij.
(Het lijkt of er geen kiwi in zit maar die ligt onder de banaan).

image

Mixen.

image

Het ziet er een beetje vreemd uit doordat er in de kiwi pitjes zitten.

image

Giet het in een glas/beker/mok.

image

Het was precies genoeg om hem tot de nop toe te vullen.

image

Rietje erin.
En dan is je smoothie klaar.
Het is een heerlijke smoothie.
Je proeft de banaan erg.
Maar door de pitjes van de kiwi heb je ook een beetje een kiwi smaak.
Als je niet van pitjes houd is dit niet een smoothie voor jou.
XXX Elise

Geef een reactie

