Shoplog Den Haag

image

Gisteren ben ik wezen shoppen in Den Haag met mijn moeder en broertje.
Ik wat leuke dingen gekocht en gekregen.
Kleding en schoenen krijg ik altijd van mijn ouders de rest heb ik zelf gekocht.

Bershka.

image

Daar heb ik een leuk shirtje gekocht met drie kwart mouwen.
Op de achterkant heeft die boven ik een kanten stukje.

Bristol.

image

Daar heb ik super leuke laarsjes gekocht.
Ze zijn zwart en aan de achterkant zilver/donker grijze glitters.

Kruidvat.

Bij de kruidvat heb ik 3 dingen gekocht maar bij die kruidvat doen ze overal plakband en een andere grote sticker overheen.
Dis nu zit er vies plak spul op de producten.

image

image

image

Claires.

Heb ik een ketting gekregen van mijn moeder.
Deze wou ik al heel lang maar vond hem erg duur.

image

Deze uilen ketting kosten €8,95.
Dankje mam!

Jamin.

image

Ik heb snoep gekocht.
Ik koop normaal nooit snoep maar dit snoep kon ik alleen in Amsterdam vinden en in Den Haag dus heb ik 3 dingen meegenomen.

image

Wonka Rainbow Nerds.
Hier had ik al wat over gehoord.
Dus moest ik ze meenemen.
€2,99

image

En m&m’s met kokos en pindakaas!
Deze had ik een half jaar terug al op in Amsterdam.
En kon ze daarna nergens meer vinden.
Dus ik dacht geen seconden na en nam ze mee.

V&D.

image

Ik kocht daar dit hoesje voor mijn ipod.
Het was enorm afgeprijsd.
Dus ik ben er extreem blij mee.

Dit was mijn shoplog.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Normaal doe ik shoplogs in film versie.
Maar had daar geen tijd voor en geen zin in.
XXX Elise

Geef een reactie

