Instaweek #3

image

Normaal post ik de Instaweek op vrijdag.
Maar vrijdag was ik erg lui.
Dus doe ik het zaterdag.
Ik heb vakantie!
Dus ik denk dat ik voor de volgende Instaweek veel foto’s heb.
Let’s start!

image

Mijn eerste keer Starbucks gehaald bij de Plus. Deze is echt zo lekker!

image

Ik had van de week knal groen aan.

image

No makeup face.

image

Mijn haar zat echt ontploft.

image

Geschiedenis leren voor de toetsweek.

image

LOL!

image

Napoleon!

image

Mijn strikjes ketting + oorbellen.

image

Mijn cijfers tot nu toe.

image

Het was donker.

image

Hoe mijn bureau eruit ziet tijdens de toetsweek .

image

Kruidnoten! ( Sinterklaas komt er weer aan ).

image

Geen titel.

image

Dit is echt verslavend.

image

Engels leren.

image

Duck face!

image

Ik zet bijna iedere week een nieuwe profielfoto op Twitter.

image

Lijkt sprekend….

image

Ik draag 2 verschillende sokken. YOLO!

image

Preview van de herfst look.
Dit was het weer!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
XXX Elise

Geef een reactie

