HerfstVakantie

20121020-075615.jpg

Yeah , Eindelijk is het zover HerfstVakantie!
Een weekje rust.
Heerlijk!
Deze vakantie word heel leuk.

Ik ga een dagje shoppen in Den Haag.
Maandag ga ik een dagje bloggen.
Zaterdag ga ik bij een vriendin logeren.
Ik heb er erg veel zin in!
Dan wil ik even zeggen waarom ik vorige week heel weinig artikelen heb geschreven.
Vorige week had ik toetsweek.
Dat houd in dat je de hele week toetsen hebt.
Dat is dus best wel belangrijk.
Voor mijn gevoel ging het wel goed.
Maar of de cijfers ook goed zijn weet ik niet.
Ik maak me er niet te druk om want ik ga gewoon even een weekje genieten.
Ik ben van plan maandag een dag uit mijn leven blog editie te gaan maken.
Als school weer is begonnen wil ik ook een dagje uit mijn leven schooleditie opnemen.
Dus ik heb nog veel op de planning.
XXX Elise

Geef een reactie

