Danbo poppetjes

image

Waarschijnlijk kennen jullie ze wel.
De kartonnen doosjes poppetjes.
Ik vind deze poppetjes zo leuk.
Dat ik er gewoon even een artikel over moest maken.

Ik laat jullie vandaag een paar zien.
Deze heb ik op google gevonden door : danbo poppetjes te zoeken.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Dit waren mijn favorieten.
Er zijn er natuurlijk nog veel meer.
Nu speciaal voor jullie heb ik een foto als je deze uitprint kun je zelf je eigen danbo poppetje maken.

image

Hoe leuk is dat?!
Ik heb het ook geprobeerd.
Alleen de inkt was op dus heb het met mijn geodriehoek getekend.
Het resultaat is een beetje mislukt.
Ik had geen goede lijm dus had het met plakband gedaan.
En plakband zie je best erg.
Ik had geen bruin papier dus ik had wit papier roze gestift en nu het resultaat!

image

image

image

image

Ik vind vooral de laatste erg leuk.
Nou ik hoop dat jullie ook een danbo poppetje gaan maken het is erg leuk om te doen.
Je bent er alleen wel even mee bezig.
Maar dan heb je ook iets leuks.
Als jullie er eentje hebben gemaakt zou ik het leuk vinden als jullie een foto van jou danbo poppetje naar : beautyeiland@gmail.com  sturen.
XXX Elise

Geef een reactie

