Essence eyeliner pen

image

Ik denk dat de meeste van jullie dit product al kennen.
Maar meschien een paar van jullie niet
De Essence eyeliner pen.
Ik gebruik dit product al ongeveer  1 jaar.
En het is gewoon nog steeds een super fijn product.

image

Ik hoor van de ene goede verhalen en van de andere weer slechte verhalen over dit product.
Dus toen ik het voor de eerste keer wou kopen twijfelde ik dus best erg.
Maar je eigen mening is het belangrijkste dus nam ik hem gewoon mee.
De verpakking is heel simpel zwart net zilver kleurige letters.
De verpakking is lang maar dun.
Dus daardoor neemt die niet veel ruimte in in je tas.

image

image

             Links : nieuw. Rechts : oud

Het is een hele fijne eyeliner.
Maar na een paar maanden begint opeens het kwastje slap te worden.
En dan is de eyeliner opeens heel waterig.
Daardoor brengt die dan niet meer mooi aan.
Dat is wel jammer maar daar kan je niks aan doen.

image

Met deze eyeliner kan je een hele mooie precieze lijn trekken boven je wimpers.
En zelfs als je niet goed een winged eyeliner kan maken lukt het met deze eyeliner nog best goed.
Hij is ook lekker zwart en ik vind dat altijd wel fijne bij eyeliners.
Prijs : €1,99.
XXX Elise

Geef een reactie

