Lush Lemony Flutter

image

Tijdens mijn vakantie in Italië ( inmiddels al bijna 3 maanden geleden ).
Kocht ik Lemony Flutter. Alleen dan in de Italiaanse naam : Morbidissima.
Gewoon exact het zelfde als de Nederlandse. Maar..
Er zit meer in het potje en het is iets goedkoper.

Ik had online gekeken omdat il benieuwd was hoe duur het hier in Nederland was.
Als je het online koopt krijg je 45 gram voor €10,65 ongeveer.

image

image

Heerlijk die geur van citroenen.
I love it.
De lemony Flutter is heel veel beetje vettig waardoor die heel goed werkt op droge plekjes.
Ik gebruik hem voor mijn nagelriemen , ellebogen en andere drogen plekken op mijn lichaam.
In dit potje zit 50 gram , 5 gram meer dan in Nederland (online ).
En het potje kosten : €10,50.
Best wel goedkoop en je doet er heel zuinig mee.
XXX Elise

Geef een reactie

