NYC in a New York Colour minute nailpolish

image

In de Kruidvat spotten ik deze nagellakjes in een apart schap staan.
Het waren allemaal neon kleuren super cool.
Dus ik kon het niet laten om er 2 mee te nemen.
Ik heb voor kleuren gekozen die ik nog niet echt had.

image

Als eerste een neon oranje / coraal kleur.
Echt heel mooi.
De verpakkingen van NYC zijn simpel maar opzich wel mooi.

image

image

Het is de kleur : 224 Time Square.

image

Op de foto draag ik 1 laagje dus hij dekt echt heel goed.

image

Ook nam ik een mooie barbie roze kleur mee.

image

image

Dat is de kleur : 236 Greenwich Village.

image

Ook bij dit lakje heb ik maar 1 laagje gebruikt.
De nagellakken dekken echt heel goed.
En dat maar voor €2,30 !
XXX Elise

Geef een reactie

