Sephora Highlighting compact powder

image

Vandaag het 3de product wat ik heb gekocht bij de Sephora.
( Product 1 Product 2 ).
En deze keer een super mooie highlighter.
Ik had nog geen losse highlighter dus ik wist gelijk dat ik hem wou.
Vorige jaar wou ik hem al kopen maar toen was die al heel snel uitverkocht.

image

Ik ga niet veel meer zeggen over de verpakking hij is gewoon zwart.

image

De highlighter heeft een heel mooi patroon bloemetjes.
Een beetje een peachie roze kleur.

image

image

Het is de kleur : 120 Rose pink.
Hij bevat wel veel glitters maar dat is wel mooi zeker als de zon er precies op valt.
Prijs : €12,99.
XXX Elise

Geef een reactie

