Mijn favorieten lipsticks

image

Het leek me wel eens een keertje leuk om een favorieten artikel te maken.
Dat iseen jeer iets anders dan een filmpje.
In zon artikel laat ik dan bijvoorbeeld mijn favorieten : oogschaduws , lipsticks etc. Zien.
Dus laten we beginnen.

Ik heb vandaag voor jullie mijn favorieten lipsticks van dit moment uitgezocht.
Om aan jullie te laten zien.

image

image

1. Kiko matt lipstick.
2. Max lips lipstick.
3. Catrice ultimate colour lipstick.
4. Mac Viva Glam Nicki Minaj.

image

Wat ik wel leuk vind is dat het 4 totaal verschillende merken zijn.
En ook 4 verschillende kleuren.

image

         Kiko – Max lips – Catrice – Mac

image

1. Kiko matt lipstick in nr.11.
2. Max lips lipstick in Dazzeling red.
3. Catrice ultimate colour lipstick in 210 Pinkadilly circus.
4. Mac Viva Glam Nicki Minaj ( heeft geen kleur naam ).

image

Kiko matt lipstick in nr.11 : is een hele mooie nude roze matte kleur. Deze draag ik vaak naar school omdat die noet zo fel is. €2,00

image

Max lips lipstick in Dazzeling red : is een knal rode kleur. Deze draag ik niet heel vaak omdat die heel fel is. Deze draag ik soms in het weekend en heel soms naar school. €0,79

image

Catrice ultimate colour lipstick in 210 Pinkadilly circus : deze kleur is een mengsel van paars en roze.
Daarom is die heel mooi.
Heeft ook een hele mooie glans im de lipstick. Deze draag ik best wel vaak.
Naar school in het weekend. €4,99

image

Mac Viva Glam Nicki Minaj : een neon / barbie roze kleur.
Wauw!
De lipstick is wel heel fel.
Dus dep ik meestal een beetje op mijn lippen. Zodat die minder fel is.
Deze draag ik naar school.
Alleen dan dep ik de lipsticl dus op me lippen dan is die minder fel. €18,00

Dit waren de lipsticks die momenteel favoriet bij mij zijn.
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien.
XXX Elise

Geef een reactie

