Sephora Duo Eyeshadow in nr. 06

image

Vandeweek hebben jullie al 1 van de 3 producten gezien die ik bij de Sephora heb gekocht.
Vanwegen prijzencircus.
Vandaag ga ik het 2de product reviewen.
Een oogschaduw.
Ik had al 2 Sephora oogschaduws in mijn bezit.
En daar was ik heel tevreden over.
Dus ik verwachten wel iets goeds van deze duo oogschaduw.

image

De verpakking is zwart.
Gewoon zwart.
En bij de delen waar de oogschaduws zitten is het doorzichtig.
Dat vind ik wel handig.

image

image

Ik heb de kleur : Golden Kaki nr.06.
Deze duo bevat een mooie een soort van leger groene kleur en een mooie beige kleur.
In bijde oogschaduws zitten gouden glitters dat vind ik heel mooi.

image

De swatches zijn heel goed.
Goed gepigmenteerd en heel mooi.
Binnenkort ga ik er nog een look mee maken dus hou mijn blog in de gaten.
Prijs : €13,99.
XXX Elise

One thought on “Sephora Duo Eyeshadow in nr. 06

  1. Pingback: Sephora Highlighting compact powder | BeautyEiland

Geef een reactie

