Nieuwe layout!

Lieve mensen ,
Ik heb een nieuwe layout zoals jullie waarschijnelijk al hebben gezien.
Ik ben er echt lang mee bezig geweest,
3 uur ongeveer.
Maar nu de layout eindelijk online staat ben ik erg blij.
Ik vind hem heel leuk geworden.
Ik vind het op een één of andere manier wat netter / profesioneler staan.
Ik weet niet waarom.
Er staat eindelijk ook een foto van mezelf boven het stukje tekst waar ik jullie welkom heet.
Ik ben echt zo blij.
Als jullie me nu zouden zien lijkt het net of ik 10 blikjes energy op heb ik kan alleen maar lachen.
Ondanks ik ziek ben en daarom vandaag thuis ben gebleven.
Dus veel plezier op BeautyEiland in een nieuw jasje!
XXX Elise

Geef een reactie

