Mijn nieuwe ondekking de : FASHIONISTA!

image

Vandeweek zat ik in de metro met mijn vriendin op weg naar huis.
Toen ze opeens een tijdschrift uit haar tas haalde.
En ze begon er over te vertellen wat voor te gek tijdschrift ze het vond.
Dus ik keek gezellig mee.
Het leek me een heel leuk tijd schrift.

image

Ik had wel eens gehoord over het tijdschrift maar ik dacht dat het zon tijdschrift was voor kinderen van 6 tot 10 jaar.
Waarom ik dat dacht weet ik niet.
Maar dat is het totaal niet.
Het is een soort van Hitkrant alleen met wat meer beauty & fashion.

image

Het is over het algemeen een heel leuk fashion tijdschrift.
Aangezien ik bijna geen verstand heb van fashion.
Vond ik het wel handig dat er looks in staan.
En kleding , sieraden en schoenen die op dit moment helemaal ‘hip’ zijn.

image

Waarschijnelijk kennen jullie allemaal wel Nikkie .
Haar look staat er ook in heel handig stap voor stap en in het nederland.
Aangezien haar filmpjes en artikelen engels zijn.

image

Ook staan er dingen in over jongens ( dat staat eigenlijk zo goed wel in ieder meiden blad ).

image

Horoscoop is altijd leuk.
Bij mij klopt hij een klein beetje.
Ik kocht de Fashionista voor een leuk prijsje van : €3,75 bij de Ako.
Dit is een heel leuk tijdschrift ik zou hem gewoon een keertje meenemen als je hem ziet.
XXX Elise

Geef een reactie

