Sephora Ultra Brillance. Ultra shine lipgloss

image

Het was weer zo ver bij de V&D was het prijzen circus.
Dus ik had een goed excuus om naar de Sephora te gaan.
Want het was 3 voor €10 (en op mascaras en foundations 2 voor €10).
Dus ik kocht drie dingen over de andere 2 volgt nog een review maar vandaag ga ik het hebben over de lipgloss die ik bij de Sephora heb gekocht.

image

Ik vind de verpakking van de lipgloss vrij simpel voor de prijs die je betaalt.
Maar dat is mijn mening.

image

image

Het is een hele mooie roze / paarse kleur.
I love it!
Het is de kleur : 12 hippie pink-shimmery (het is heel moeielijk te lezen).

image

image

Ook de applicator is appart
Maar het werkt wel fijn.
Is een keer een andere applicator dan dat we gewend zijn.

image

image

Ik vind de kleur echt zo mooi.
Ik had hem heel anders verwacht veel lelijker.
Maar ik ben er erg tevreden over.
Hij plakt ook niet zo erg en dat is ook wel fijn aangezien de meeste mensen niet van plakkerige lipgloss houden.

image

Prijs : €13,00.
XXX Elise

One thought on “Sephora Ultra Brillance. Ultra shine lipgloss

  1. Pingback: Sephora Highlighting compact powder | BeautyEiland

Geef een reactie

