NYC Appelicious Glossy Lipbalm

image

Vandeweek ging ik even naar de Kruidvat om te kijken voor wat nieuwe spulletjes. Toen zag ik de : NYC Appelicious Glossy Lipbalm liggen. Ik had hem al op veel blogs voorbij zien komen dus ik dacht : ‘let’s try!’.

image

Wat ik wel netjes vind , en dit is niet bij alle producten van NYC is dat er plastic om de verpakking zelf zit. Dus ook niemand die hem kan swatchen in de winkel en dat je er thuis achter komt dat hij al geswatch is.

image

Ik heb de roze variant gekozen. Dat is de kleur : 353 Pink Lady.

image

Zoals de naam al zegt : APPELicious. Is er dus ook iets met appeltjes in verwerkt. In het midden van de lipbalm zit een appeltje daar omheen zit de kleur zelf. Hij ruikt ook wel een beetje naar appel dat vind ik zelf persoonlijk wel lekker.

image

image

De lipbalm vind ik zelf erg fijn. En de kleur is een beetje licht roze en dat staat wel mooi en natuurlijk. Het is een erg fijne lipbalm. Prijs : €3,99. XXX Elise

One thought on “NYC Appelicious Glossy Lipbalm

Geef een reactie

