Short update #1

Ik wil iedere week even schrijven in een vorm van een : Short update.
Vertellen hoe het gaat met mij , school , werk etc. gaat.
Dan denk je meschien werk?
Ja werk.
Niet iets waar ik miljoenen euros mee verdien.
Maar toch iets.
Want alle kleine beetjes helpen om dichter bij mijn camera te komen 🙂
Ik doe nu sind 3/4 weken folderwijk , het bevald me opzich wel.
Ik ben er alleen heel lang mee bezig.
De laatste 2 weken worden ze pas op zondag bezorgt en op zondag mag ik niet bezorgen dus moet ik dat op maandag doen.
En heel veel vakken voor school die ik op een maandag heb heb ik ook op een dinsdag.
Dus dat moet ik allemaal wel heel goed plannen anders komt er helemaal niks van leuke dingen doen.
Voorderest gaat het op school heel goed.
Ik heb nog maar 1 onvoldoende gehaald.
Het is er wel een , maar gelukkig heb ik nog genoeg tijd om hem op te halen.
Ik heb al 3 cijfers binnen :
Geschiedenis : 6,7
Wiskunde : 7,2
Natuur & Scheikunde : 4,6
Ik heb ook al een aardrijkskunde en engels toets gemaakt maar daar heb ik het cijfer nog niet van.
Hoe het met mij gaat en mijn persoonlijke leven?
Met mij gaat het goed , alleen na een lange dag school moet ik eerlijk toegeven dat ik dan echt moe ben.
En dat ik dan lekker rond kwart voor 9 al mijn warme bedje in duik.
En dan gaat die stomme wekker weer de volgende ochtend doordeweeks om half 7 omdat ik om half 8 weg moet richting school.
Met mijn blog is het wel heel moeielijk plannen waarneer heb ik tijd en waarneer niet.
Daar hou ik me heel vaak mee bezig.
Want met gemiddeld 1 artikel ben ik 30 minuten bezig. (inc. fotos maken.)
En met een filmpje 2 uur (inc. editen en uploaden naar youtube.)
Dus ik ga proberen iedere dag meer tijd vrij te maken voor het bloggen en youtube.
Zodat ik jullie iedere dag kan vermaken met een artikel en een paar keer per week met een filmpje.
Dit alles wou ik even mededelen.
XXX Elise

Geef een reactie

