Even Genieten

image

We hebben het allemaal weer druk.
School , Werk etc.
En dan heb je wel eens even zo’n moment van rust nodig.
Vandaag ga ik vertellen wat ik dan doe en meschien zit er wel een lekker idee voor jou bij.

image

1. Thee.

Ik vind thee heerlijk.
En het werkt soms ook best wel ontspannend.
Altijd keuzen smaken.
Heerlijk!
( op de foto zie je een 2 in 1 thee pot van de Xenos).

image

2. Movie time!
Ga lekker een film kijken thuis of in de bioscoop.
Mijn favorieten filn van dit moment is : Sydney White.

image

3. Lekker maskertje.
Maskertjes kunnen natuurlijk altijd.
Maar het werkt lekker ontspannend.
En het ziet er grappig uit op je gezicht.

image

4. Bed + Tv.
Ga lekker een dagje op bed liggen met de tv aan.
En ga je favorieten soap kijken.
En doe vooral lekker niks.
Pak je chocolade en je thee maar en ga lekker een dagje chillen!

Dit waren mijn tips.
Ik gebruik deze altijd en het helpt!
XXX Elise

Geef een reactie

