Kiko eyepencil in 104

image

Vandaag is het dag 2 van de ‘Kiko week’.
En vandaag ga ik het hebben over de Kiko eyepencil in nr.104.

image

In italië spotten ik dit oogpotlood.
En ik dacht ‘Lets try!’ Dus ik nam hem gewoon mee.
De verpakking is als bijna al de verpakkingen van Kiko zwart met zilver.

image

Ik heb nummer 104 een erg mooie baby blauwen kleur.

image

Het potloodje ziet er voorderest prima uit.
Nu is het tijd om het oogpotlood te swatchen.

image

Het oogpotlood is goed gepigmenteerd.
Maar het is een heel ruwig oogpotlood , niet lekker romig.
Maar ruwig dat vind ik wel jammer maarja..
Voorderest is de kleur super mooi.
Het oogpotlood kocht ik voor €1,90.
Helemaal niet duur.
Site : http://www.kikocosmetics.com/
XXX Elise

One thought on “Kiko eyepencil in 104

Geef een reactie

