Filmpje : Mijn filmpjes verleden.

vandaag is het omgekeerd.

Normaal zou ik nu een beauty review moeten plaatsen.

Maar nu doe ik eerst een ander artikel.

En het is een filmpje.

Over mijn filmpjes verleden.

In dit filmpje laat ik filmpjes zien van ongeveer 3 jaar geleden.

Dus toen was ik nog maar 10.

Deze filmpjes zijn nooit online gekomen dus dit is een speciaal moment :p

http://www.youtube.com/watch?v=G9Q8L5FRKmE&feature=plcp

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

XXX Elise

One thought on “Filmpje : Mijn filmpjes verleden.

Geef een reactie

