Kiko Matt lipstick in Nr.11

image

Vandaag dag 1 van ‘Kiko week’.
In deze week ga ik iedere dag een review over een Kiko product laten zien.
Vandaag ga ik het hebben over de Kiko lipstick.

image

Wat ik altijd zo leuk vind aan de producten van Kiko is dat ze in een doosje zitten.

image

Ik heb de lipstick in nummer 11.

image

De verpakking van het product is gewoon simpel zwart met zilveren letters.

image

Het is een erg mooie nude/roze kleur.
ECHT HEEL ERG MOOI!

image

De lipstick is erg creamie , dat brengt er fijn aan.

image

De lipstick is op je lippen erg mooi roze achtig.

image

Ik vind de lipstick erg mooi en zeker aan te raden.
Helaas is Kiko niet verkrijgbaar in Nederland.
Dus zou je online moeten bestellen of naar Duitseland , Italië of een ander land toe.

Site : http://www.kikocosmetics.com/
Prijs : €2,00

Dit was dus dag 1 van de ‘Kiko week’.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
XXX Elise

Geef een reactie

