Catrice Coolibri nagellak in Virgin Forest

image

Ik hoop dat ik op tijd ben met het schrijven van dit artikel.
En dat de collectie nog verkrijgbaar is.
Voor het geval je dit nagellakje of 1 van de andere kleuren zou willen.

( Als eerste wil ik even zeggen dat de camera niet helemaal mee wou werken en dat daarom de foto’s heel lelijk zijn ).

image

Ik vind het flesje veel mooier dan de normale nagellakjes van Catrice.
Maar dat is mijn mening.

image

En dan natuurlijk in het speciaal.
De dop.
Die zilver is met mooie groene versiering ( blaadjes en vogeltje ).

image

Ik heb de kleur C05 Virgin Forest.
Een mooie groene kleur met wat lichtere groene shimmer erin.

image

Er staat op het flesje ‘Use Base Coat’.
“But i don’t have a Bace Coat”.
Dus dan doen we het maar zonder.

image

En dit is dan de kleur op mijn nagel.
Zoals je ziet een iets donker groene lak met een mooie licht groene shimmer in.
BEELDIG!
Maar ben jij niet geintereseerd in deze kleur?
De collectie beschikt nog over 4 andere mooie kleuren.
( foto hieronder ).

image

Wil jij graag 1 of meer van de bovenstaande nagellakjes?
Dan moet je snel zijn want in September is de collectie niet meer verkrijgbaar.
Prijs : €2,50
Nogmaals sorry voor de slechte foto’s ik beloof dat het niet meer gaat gebeuren.
XXX Elise

Geef een reactie

