Sephora flashy liner waterproof in 10 deep black

image

Heeii beauty’s,
I’m back!
En vandaag met een review.
Over de Sephora flashy liner waterproof.
Dit is inmiddels mijn 3de en ik ben er dol gelukkig mee!

image

De verpakking is vrij simpel.
Maarja.. het is een oogpotlood dus ik had niet verwacht dat die in een super de duper mooie verpakking zat.

image

Ik zocht al een langen tijd naar een mooi , waterproof en zwart oogpotlood.
Heb ik de ware gevonden?

image

Ik heb het oogpotlood in 10 deep black.
Je hebt natuurlijk nog veel meer kleuren.
Volgens mij zijn het er in totaal 9.

image

Het oogpotlood belooft echt waar voor het geld. Hij is , zoals de naam al zegt diep zwart en hij is ECHT waterproof.

image

De foto hierboven is na 5 minuten hard poetsen gemaakt.

Ik vind het oogpotlood heel fijn
Ik heb er nooit spijt van gehad sinds ik hem heb gekocht.
Prijs : €11,95
Ik heb mijn ware zwarte oogpotlood gevonden denk ik!
XXX Elise
Nogmaals mijn excuses dat ik al bijna 2 weken niks haf gepost.

Geef een reactie

