New! bybeautybloggers!

image

Toen ik woensdag op youtube keek zag ik een video van Mariska (http://borntobemariska.blogspot.nl/  ).
Er was een nieuwe site , genaamd http://bybeautybloggers.nl/  .
Dus ik ging gelijk een kijkje nemen.

image

BBB is een site speciaal voor bloggers!
Super leuk!

image

image

image

Hier kun je chatten met je mede-bloggers , Forums lezen en beantwoorden , mensen volgen en dingen posten!
Er ging een wereld voor mij open.
Een plek met meerdere mensen die van het zelfde houden als ik!
Dus neem een kijkje en meld je aan want het is daar super gezellig en…

image

Ze verloten een ‘Shout-out’ en een Ciate nagellakje!
Dus meld je aan en geniet van de gezelligheid en lol!
XXX Elise

Geef een reactie

