Review ; Catrice Lip appeal lipgloss

Toen ik van de week in de kruidvat liep zag ik dat er een aantal make-up producten waren met 50 % korting of meer!
Dus ik kon het toen niet laten om een paar producten te kopen.
Dus vandaag een review.

image

Zoals je al ziet is het een hele mooie peachie / roze kleur.

image

image

Het is de kleur 060 Coralista.

image

Het heeft een hele handige applicator.
Waar mee je de lipgloss makkelijk kan aanbrengen.

image

Dit is een swatch , het is een vrij nude achtige kleur.

image

En dit is de lipgloss op mijn lippen hij match wel mooi bij mijn lip-kleur.

De lipgloss kosten nu nog maar €1,75 ,
Dus dan zou hij normaal ongeveer €3,50 kosten.
Als je hem nog wil moet je er snel bij zijn want in Rotterdam was die bij beide kruidvaten in de ‘SALE’.

XXX Elise
Sorry voor de gedraaide fotos , wordpress wou niet helemaal meewerken.

Geef een reactie

